loading...
وبسايت رسمي هوادارن باشگاه استقلال تهران (استقلالین کلاب)
آخرین ارسال های انجمن
ژنرال آبي بازدید : 29 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

خسرو حیدری مدافع ملی‌پوش سپاهان صبح روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد جدایی از استقلال را دارد و از مسوولان این باشگاه درخواست رضایتنامه کرده تا به ترکیه برود. او اما با یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای در عصر همان روز قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا برخی بگویند که خسرو دنبال بازارگرمی بوده است.

در مورد توافق با استقلال آن هم در شرایطی که از رفتن به ترکیه حرف زده بود می‌گوید:«‌ من روز سه‌شنبه به باشگاه استقلال رفتم تا رضایتنامه‌ام را بگیرم چون از قبل به مسوولان باشگاه گفته بودم که قصد جدایی دارم. من با این نیت به دفتر باشگاه رفتم ولی آقای فتح‌الله‌زاده طوری با من حرف زد که نتوانستم روی او را زمین بیندازم. من امیدوارم از نرفتن به لیگ ترکیه پشیمان نشوم چون در این چند سال پیشنهادی به این خوبی نداشتم.»

حیدری در مورد این موضوع که خیلی‌ها معتقدند او دنبال بازارگرمی است ادامه می‌دهد:«‌ من اگر دنبال بازارگرمی بودم پس چرا در این مدت فقط یک مصاحبه انجام دادم؟ اگر قرار بود به لیگ ترکیه بروم مطمئنا از لحاظ مالی پول کمتری نسبت به استقلال می‌گرفتم. من می‌خواستم فقط برای پیشرفت فوتبالی‌ام به ترکیه بروم ولی اگر دنبال بازارگرمی بودم پیشنهادهای امارات، قطر و سپاهان را رسانه‌ای می‌کردم.»

خسرو در قسمتی از حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:«‌من اصلا دنبال بازارگرمی نبودم و خودتان دیدید که فقط یک مصاحبه انجام دادم. از قبل هم گفته بودم که اگر در ایران باشم گزینه اول و آخر من استقلال خواهد بود ولی پیشنهاد ترکیه خوب بود و باز هم می‌گویم که امیدوارم از نرفتن به لیگ این کشور پشیمان نشوم.»

از حیدری در خصوص جدایی آندرانیک تیموریان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد:« وجود آندو برای هر تیمی نعمت است ولی حالا باید یک جایگزین خوب برایش پیدا کنند تا جای تیموریان پر شود.» حیدری در مورد خریدهای استقلال تاکید می‌کند:« اکثر بازیکنان جدید استقلال قبلا شاگرد قلعه‌نویی بودند و امیدوارم در  استقلال موفق باشند.»

خیلی‌ها معتقدند که پرسپولیس نسبت به استقلال خریدهای بهتری انجام داده و حیدری در این مورد می‌گوید:« پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته و این باعث می‌شود که رقابت برای قهرمانی در فصل جدید جذاب‌تر شود. با این حال من معتقدم که همه بازیکنان پرسپولیس دوست دارند بازی کنند و این باشگاه باید به فکر بازی دادن این بازیکنان باشد. در ضمن هنوز آنها سرمربی خود را انتخاب نکرده‌اند.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیکن هستید؟
    پوستر هفته

    جدول لیگ برتر

    لیگ برتر (خلیج فارس)

    تیم بازیها امتیاز
    ۱ سپاهان ۰ ۰
    ۲ تراکتورسازی
    ۰ ۰
    ۳ استقلال ۰ ۰
    ۴ صبای قم ۰ ۰
    ۵ نفت تهران ۰ ۰
    ۶ ذوب آهن ۰ ۰
    ۷ داماش گیلان ۰ ۰
    ۸ سایپا ۰ ۰
    ۹ مس ۰ ۰
    ۱۰ نفت آبادان ۰ ۰
    ۱۱ راه آهن ۰ ۰
    ۱۲ پرسپولیس ۰ ۰
    ۱۳ فجر سپاسی ۰ ۰
    ۱۴ فولاد ۰ ۰
    ۱۵ ملوان ۰ ۰
    ۱۶ آلومینوم هرمزگان ۰ ۰
    ۱۷ پیکان ۰ ۰
    ۱۸ گهر زاگرس ۰ ۰
    • ۳
    • ۱
    • سایپا
    • ۱
    • ۳
    • ۱
    • صبای قم
    • ۲
    • ۱
    • ۱
    • ذوب آهن
    • ۳
    • ۱
    • ۱
    • راه آهن
    • ۴
    • ۱
    • ۱
    • پرسپولیس
    • ۵
    • ۱
    • ۱
    • شهرداری تبریز
    • ۷
    • ۱
    • ۱
    • مس
    • ۷
    • ۱
    • ۱
    • ملوان
    • ۸
    • ۱
    • ۱
    • داماش گیلان
    • ۹
    • ۱
    • ۱
    • شاهین
    • ۱۰
    • ۱
    • ۱
    • فجر سپاسی
    • ۱۳
    • ۱
    • ۱
    • فولاد
    • ۱۳
    • ۱
    • ۱
    • نفت آبادان
    • ۱۳
    • ۱
    • ۱
    • نفت تهران
    • ۱۴
    • ۰
    • ۰
    • استقلال
    • ۱۵
    • ۰
    • ۰
    • سپاهان
    • ۱۷
    • ۰
    • ۱
    • تراکتورسازی
    • ۱۷
    • ۰
    • ۱
    • مس سرچشمه
    • ۱۸

    بیوگرافی بازیکنان

    سید مهدی رحمتی

    بیوگرافی سید مهدی رحمتی

     

    حنیف عمران زاده

    بیوگرافی حنیف عمران زاده

     

    پژمان منتظری

    بیوگرافی پژمان منتظری

     

    امیر حسین صادقی

    بیوگرافی امیر حسین صادقی


    میثم حسینی

    بیوگرافی میثم حسینی


    بیوگرافی هاشم بیگ زاده


    خسرو حیدری

    بیوگرافی خسرو حیدری

     

    فریدون زندی

    بیوگرافی فریدون زندی

     

    بیوگرافی ایمان مبعلی

     

    مجتبی جباری

    بیوگرافی مجتبی جباری


    سیاوش اکبرپور

    بیوگرافی سیاوش اکبرپور 


    آرش برهانی

    بیوگرافی آرش برهانی

     

    بیوگرافی میلاد میداوودی


    فرهاد مجیدی

    بیوگرافی فرهاد مجیدی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 350
  • بازدید سال : 1,930
  • بازدید کلی : 56,017
  • فعالترین هوادارن استقلال


    01-Mehdi
    رتبه : مدیر سایت -----------------------
    02-Farhadmajidi
    رتبه : معاون انجمن -----------------------
     03-Rasol

    رتبه : هوادار استقلال -----------------------
    04-Elham
    رتبه : هوادار استقلال -----------------------

    کاریکاتور هفته